auto + vlek Dobrý den, chci se zeptat zda-li mohu s řidičským oprávněním sk: B za autem o hmotnosti 1680kg táhnout brzděný vlek o hmotnosti 1440kg o... | 24. července 2017 |
Bržděný přívěs Dobrý den. Mám auto s největší přípustnou hmotností 1840kg a na tažné 1600kg řp B,E Můžu jet s bržděným vlekem, který má největší... | 2. října 2021 |
Su s toho Matěj Mám vozidlo podle OTP nejvišší technicky přípustná 3140 Povolená 3140, Provozní 2375, Soupravy 5240, a vozik nejvišší technicky... | 16. srpna 2018 |
Přetížený vozík za osobním automobilem (více vstupujících faktorů) Vozím hlínu v přívěsném vozíku a rád bych věděl, jak moc je to rizikové. Resp. jaké hrozí sankce (motá se tu řidičské oprávnění a... | 11. září 2020 |
tažení vleku Dobrý den Jaká váha se bere při posuzování připojení vleku za vozidlo do 3,5 tuny v čr příklad(Škoda Octavia):v TP je nejvyšší... | 18. prosince 2019 |
Na této stránce je zobrazen příspěvek Jizda s privěsným vozíkem v poradně k bodovému systému na webu 12bodů.cz. Můžete se podívat i na ostatní dotazy nebo rovnou vložit nový dotaz.
Navigace:
Jizda s privěsným vozíkem
TAZATEL19. ledna 2017 (18:12)Dobrý den Mám dodávku N1 na ičo .Nosnosti největší technicky přípustná 3500kg Provozní 1969/2252kg Největší technicky přípustná povolená hmotnost přípojného vozidla bržděný 2000kg nebržděný 750kg Největší technicky přípustná 5500kg. Zajímá mne jaký vozík mohu táhnout bez tachografu a mýtné jednotky.A také jak je to vrámci EU.Předem děkuji J.B
ReagovatRE: Jizda s privěsným vozíkem
ODBORNÍK29. ledna 2017 (19:01)Hezky je to popsáno zde:
Reagovattachografem">http://www.dnoviny.cz/dopravni-politika/i-nektera-vozidla-do-3-5-tuny-museji-byt-vybavena-tachografem
Text nařízení:
Článek 2
1. Toto nařízení se vztahuje na přepravu
a) zboží vozidly, jejichž maximální přípustná hmotnost včetně návěsu nebo přívěsu překračuje 3,5 tuny, nebo
b) cestujících vozidly, která jsou svou konstrukcí nebo trvalou úpravou určena pro přepravu více než devíti osob včetně řidiče.
2. Toto nařízení se vztahuje na silniční dopravu bez ohledu na zemi registrace vozidla uskutečněnou
a) výhradně uvnitř Společenství nebo
b) mezi Společenstvím, Švýcarskem a zeměmi, které jsou smluvními stranami Dohody o Evropském hospodářském prostoru.
3. Místo tohoto nařízení se na mezinárodní dopravu, která se zčásti uskutečňuje mimo oblasti uvedené v odstavci 2, vztahuje AETR, a to
a) na celou cestu pro vozidla registrovaná ve Společenství nebo v zemích, které jsou smluvními stranami AETR;
b) pouze na úsek cesty probíhající po území Společenství nebo zemí, které jsou smluvními stranami AETR, pro vozidla registrovaná ve třetí zemi, která není smluvní stranou AETR.
Ustanovení AETR by měla být uvedena do souladu s ustanoveními tohoto nařízení, aby se hlavní ustanovení tohoto nařízení prostřednictvím AETR vztahovala na taková vozidla pro jakýkoli úsek cesty probíhající uvnitř Společenství.
Článek 3
Toto nařízení se nevztahuje na silniční dopravu
a) vozidly používanými pro přepravu cestujících v linkové dopravě, jestliže délka tratě této linky nepřesahuje 50 km;
b) vozidly, jejichž nejvyšší dovolená rychlost nepřesahuje 40 kilometrů v hodině;
c) vozidly, která jsou ve vlastnictví ozbrojených sil, sil civilní obrany, požárních sborů a sil odpovědných za udržování veřejného pořádku nebo jsou jimi najata bez řidiče, uskutečňuje-li se přeprava v rámci jím svěřených úkolů a je-li pod jejich kontrolou;
d) vozidly, včetně vozidel používaných při neobchodní přepravě humanitární pomoci, používanými za mimořádných okolností nebo při záchranných akcích;
e) specializovanými vozidly používanými pro lékařské účely;
f) speciálními havarijními vozidly, operují-li v okruhu do 100 km od místa obvyklého odstavení vozidla;
g) vozidly používanými při silničních jízdních zkouškách pro účely vývoje, opravy nebo údržby, a novými nebo přestavěnými vozidly, která ještě nebyla uvedena do provozu;
h) vozidly nebo jejich kombinacemi, jejichž maximální přípustná hmotnost nepřesahuje 7,5 tuny a která se používají k neobchodní přepravě zboží;
i) obchodními vozidly, která jsou podle právních předpisů členského státu, ve kterém se používají, považována za historická vozidla a používají se k neobchodní přepravě cestujících nebo zboží.